Design-vinder er fundet

Slagteriets Design Konkurrence er ovre, og ved deadline fredag den 14. februar havde vi modtaget 111 gode forslag til Slagteriets nye logo.

Bestyrelsen fik henover weekenden præsenteret de 6 bedste forslag til afstemning uden information om afsendernavne.

Bestyrelsen har nu ud fra dette truffet en beslutning, og valget er faldet på det klart stærkeste logo. Et logo, der både er enkelt og genkendeligt, og som tager udgangspunkt i Slagteriets sydvendte facade i sin meget ikoniske form.

Vinderen af design-konkurrencen blev: Morten Kromann.

Vi anvender ikke elementer fra andre forslag, så Morten Kromann får hele præmien.

Logoet indgår nu i den videre proces, hvor der skal udvikles en visuel identitet til Slagteriet. Dette har Slagteriet indgået samarbejde med Peoplez omkring.

Når arbejdet med den visuelle identitet er afsluttet, vil vi i Slagteriet offentliggøre vores nye visuelle identitet. Vi forventer, det sker i uge 14.

Vi sætter utrolig stor pris på den store deltagelse og opbakning til vores konkurrence.